.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری انتخابات هيئت مديره انجمن برق در گيلان

چهارمين دوره انتخابات هيئت مديره انجمن مهندسان برق و الكترونيك شاخه گيلان عصر چهارشنبه در رشت برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، نايب رئيس انجمن برق ايران در نهمين دوره انتخابات هيئت مديره انجمن مهندسان برق و الكترونيك كشور در سالن بانك صادرات اين شهر افزود: توانايي و مسئوليت براي پذيرش مقام رئيس انجمن برق گيلان بسيار مهم است.
كريم آزادگان به رشد آمار انجمن از زمان تشكيل آن اشاره كرد و اظهار داشت: در ابتدا اعضاي انجمن مهندسان برق و الكترونيك 45 نفر بودند و اكنون 422 نفر عضو آن هستند.
وي تصريح كرد: انجمن برق گيلان محور و شاخص انجمن‌هاي كشور بوده و سمينارها و كنفرانس‌هايي در سطح ملي برگزار كرده است.
مديرعامل شركت برق منطقه‌اي گيلان انجمن استان را در سطح دانشگاه‌هاي كشور موفق خواند و تصريح كرد: انجمن برق گيلان از زمان تشكيل سه دوره را طي كرد و در اين مدت فعاليت‌هايش بيشتر شده است.
آزادگان گفت: رئيس انجمن برق گيلان از ميان افراد معرفي شده توسط ارگان‌هايي نظير دانشگاه و شركت توزيع برق گيلان انتخاب مي‌شود.
دبير انجمن برق گيلان نيز در اين مراسم فعاليت‌هاي اين انجمن را برشمرد و اظهار داشت: انجمن برق گيلان به مدت شش سال و سه ماه تشكيل شده و نخستين دوره آن 30 بهمن سال 81 بوده است.
سعيد خرديار گفت: در نخستين دوره، انجمن با حضور 45 نفر در شركت برق منطقه‌اي استان شكل گرفت و در ادامه به 130 نفر رسيد و در دور دوم و سوم به ترتيب 256 و 422 نفر عضو شدند.
وي با اشاره به اقدام‌هاي انجمن برق گيلان در دور نخست و دوم افزود: برگزاري سمينار اتوماسيون پست‌ها و شبكه‌هاي انتقال توزيع با همكاري دانشگاه گيلان، گردهمايي حريم خطوط انتقال نيرو و فوق توزيع، چشم‌انداز صنعت برق در بخش انتقال توزيع و ... از جمله كارهاي مهم است.
خرديار تشكيل نشست‌هاي مشترك اعضاي هيئت مديره با مسئولان و دانشجويان دانشگاه آزاد لاهيجان، كميته برگزاري سمينارها و سيزدهمين كنفرانس شبكه‌هاي توزيع نيرو را از ديگر كارهاي مهم انجام شده عنوان كرد.
در اين مراسم از 110 آراي ريخته شده به صندوق انجمن برق گيلان از ميان 25 كانديدا، 12 نفر به عنوان عضو اصلي و 2 نفر علي‌البدل انتخاب شدند.
نتيجه انتخابات هيئت مديره برق كشور نيز با 52 كانديدا متعاقبا اعلام مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.412 seconds.